Get Adobe Flash player
Dutch
  Het is vandaag
SocialTwist Tell-a-Friend

Set Language / Taal Instellen

Are there problems on the website? Can't you see certain pages for example or can't you register or login? Do you have another question? Ask it here. This part of the forum is accessible for guests.

Zijn er problemen op de website? Kun je bijvoorbeeld bepaalde pagina's niet zien of kun je niet registreren of inloggen? Heb je een andere vraag? Stel deze dan hier. Dit forumgedeelte is ook toegankelijk voor gasten.

Goede blog

Berichtdoor lereexege » wo mei 04, 2011 12:44 pm

moet controleren:)
lereexege
 

Re: Set Language / Taal Instellen

Berichtdoor Raven » wo mei 04, 2011 9:20 pm

Geen probleem. Laat me maar even weten of je eruit komt ;)
Live your Life to the max!
Avatar gebruiker
Raven
Site Admin
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do apr 14, 2011 11:51 pm

Zeer leerzaam

Berichtdoor lereexege » do mei 19, 2011 3:55 pm

wat ik zocht, bedankt
lereexege
 

Re: Set Language / Taal Instellen

Berichtdoor Raven » vr mei 20, 2011 10:28 am

Graag gedaan! Ik zag overigens dat je account nog niet geactiveerd was. Je kunt dit normaal gesproken zelf doen na het registreren. Je krijgt dan een activatielink toegestuurd waarmee je je account kan activeren.

Ik heb dit nu voor je gedaan. Je kan dus gewoon inloggen om ook op de andere Fora te kunnen posten. Daar moet je namelijk lid voor zijn :D
Live your Life to the max!
Avatar gebruiker
Raven
Site Admin
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do apr 14, 2011 11:51 pm

Re: Set Language / Taal Instellen

Berichtdoor admin » vr feb 10, 2012 6:57 pm

It's possible to select the forum interface language. Go to your user panel and select your language to translate to forum interface.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is mogelijk om de taal van het forum te kiezen. Ga naar je gebruikerspaneel om de taal van je keuze in te stellen.
admin
Site Admin
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do apr 14, 2011 11:44 pm


Keer terug naar Technical Issues (Technische Zaken)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron
Bridge by mehdiplugins.com

We allow our ignorance to prevail upon us and make us think we can survive alone, alone in patches, alone in groups, alone in races, even alone in genders.

We staan toe dat onze onwetendheid over ons heerst en ons laat denken dat we alleen kunnen overleven, alleen in stukjes, alleen in groepen, alleen in rassen, zelfs alleen in seksen.

Maya Angelou